Servisna ponudba ter servisni pogoji

Prah: glavni vzrok za pregrevanje prenosnikov!

Najbolj zoprna stvar, ki se vam lahko zgodi je, da vam sredi dela odpove vaš prenosni računalnik. Do tega največkrat pride zaradi pregrevanja, ki nastane kot posledica obilice prahu in različnih smeti. Za to smo za vaš pripravili posebno ponudbo kompletnega čiščenja vašega prenosnega računalnika po akcijski ceni 24,99 EUR (z vključenim DDV). Koda za pridobitev te FaceBook akcijske cene je: DOPUST!

Kot računalniško podjetje se zavedamo, kako pomembno je nemoteno delovanje programske in strojne opreme, informiranje in strokovno svetovanje o računalniških napravah, ter pomoč pri izbiri le teh. Zato strankam nudimo širok program servisnih storitev, ob podpori strokovno izobraženega in profesionalnega kadra.

Zakaj izbrati nas?

* Ker imamo več kot 11 let izkušenj na področju računalništva in informatike
* Ker imamo visoko usposobljeno, strokovno ekipo
* Ker nudimo celovite rešitve znotraj našega podjetja
* Ker nudimo osebni kontakt s stranko
* Ker se prilagodimo željam in potrebam stranke
* Ker smo zanesljivi
* Ker Vam prisluhnemo in Vam svetujemo glede na vaše potrebe
* Ker znamo popraviti praktično vse računalniške naprav

Za vas opravljamo:

* Ugotavljanje napak (Diagnostika)
* Popravila osebnih računalnikov
* Popravila prenosnih računalnikov
* Popravila namenskih računalnikov
* Nadgradnje osebnih računalnikov
* Nadgradnje prenosnih računalnikov
* Odpravljanje programskih napak in virusov
* Čiščenje vseh tipov računalniških sistemov
* Optimizacija sistemov
* Reševanje podatkov iz okvarjenih naprav
* Izdelava varnostnih kopij vaših podatkov
* Montaža sistemov za vodno hlajenje
* Navijanje osebnih računalnikov
* Popravila in vzdrževanje strežnikov na terenu
* Popravila in vzdrževanje računalniške opreme na terenu
* Popravila in vzdrževanje programske opreme na terenu
* Popravila in vzdrževanje žičnih in brezžičnih omrežij na terenu
* Popravila in vzdrževanje tiskalnikov na terenu
* Popravila vseh elektronskih komponent
* Osebno svetovanje pri nas in na terenu
* Izgradnja telekomunikacijskih napeljav
* Priklopi in vzpostavitve naprav na terenu
* Optimizacija obstoječih sistemov
* Pogodbeno vzdrževanje

Podjetjem nudimo tudi pogodbeno vzdrževanje in servis računalniške oprme na terenu.

Vaše prednosti kot pogodbenega partnerja so:

* Nizek mesečni pavšal
* Tudi nad 50 % popusta na vse servisne storitve
* Hitra odzivnost
* Vse računalniške storitve na enem mestu
* Možnost menjave po sistemu staro-za-novo
* Možnost izposoje programske in strojne opreme
* Brezplačen odvoz izrabljene računalniške opreme
* Dežurna služba 24 / 7
* Prednostna obravnava napak

Servis posluje z obrtnim dovoljenjem: 127930/MŠ38-1-150/2012

Cenik servisnih storitev

AGT Trgovina d.o.o. se zavezuje: da bo na zahtevo, priloženo v garancijskem roku, brezplačno odpravil napake in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale pri normalni uporabi izdelka. Programske pomanjklivosti in instalacije ne spadajo v garancijo. (Za podatke na trdih diskih ne odgovarjamo.)

Pogoji za uveljavljanje garancije so:
* da izdelek ni mehansko poškodovan,
* da v izdelek ni posegla oseba, ki za to ni imela poblastila,
* da je kupec ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
* da garancijske nalepke in pečati niso odstranjeni.
* da ima izdelek priložene vse kar je potrebno za njegovo delovanje (kar je bilo priloženo ob nakupu)

Med garancijske okvare ne priznavamo:
* okvar povzročenih med transportom po naši izročitvi,
* okvar zaradi nepravilnih motaž ali vzdrževanja,
* mehanskih okvar in posegov,
* če je kupec malomarno ali nestrokovno ravnal z izdelkom,
* če je do okvare prišlo zaradi neprimernega potrošnega materiala,
* če so bili vgrajeni neoriginalni deli,
* ob nepravilni instalaciji BIOSa.

V kolikor pošiljate izdelek v servis, preko dostavne službe, je potrebno priložiti poleg Garancijski zahtevek.

Garancija se upošteva samo ob predložitvi računa ali dobavnice! Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov. Nadomestne dele bo podjetje zagotavljalo, po preteku garancijskega roka, po določilih Zakona o varstvu potrošnikov, najmanj pa 3 leta. Posredovanje storitev za opravljajo pooblaščeni servisni centri.

V primeru neupravičene reklamacije strošek le te krije stranka. Strošek se obračuna po veljavnem ceniku za servisne storitve.

Delovni čas servisa / reklamacijske službe:
Vsak delavnik: od 9.00 do 17.00
Sobote, nedelje in prazniki: Zaprto

Telefon: (040) 30 66 91
e-mail: servis@agt.si
MSN: servis@agt.si

POMEMBNO OPOZORILO!:
Stranka je dolžna prevzeti blago v 14 dneh od datuma obvestila, na kontaktne podatke, ki jih je pustila na servisnem nalogu. Po preteku tega obdobja zaračunavamo ležarnino v v znesku 2,00 EUR na dan od dneva obvestila. Stranka, ki v roku 3 (treh) mesecev po prvem obvestilu ne prevzame blaga prinešenega na servis, se odpoveduje zahtevi za izročitev blaga. Če stranka blaga ne prevzame, gre le to v uničenje.