Servisna ponudba ter servisni pogoji

Kot računalniško podjetje se zavedamo, kako pomembno je nemoteno delovanje programske in strojne opreme, informiranje in strokovno svetovanje o računalniških napravah, ter pomoč pri izbiri le teh. Zato strankam nudimo širok program servisnih storitev, ob podpori strokovno izobraženega in profesionalnega kadra.

Zakaj izbrati nas?

* Ker imamo več kot 11 let izkušenj na področju računalništva in informatike
* Ker imamo visoko usposobljeno, strokovno ekipo
* Ker nudimo celovite rešitve znotraj našega podjetja
* Ker nudimo osebni kontakt s stranko
* Ker se prilagodimo željam in potrebam stranke
* Ker smo zanesljivi
* Ker Vam prisluhnemo in Vam svetujemo glede na vaše potrebe
* Ker znamo popraviti praktično vse računalniške naprav

Za vas opravljamo:

* Ugotavljanje napak (Diagnostika)
* Popravila osebnih računalnikov
* Popravila prenosnih računalnikov
* Popravila namenskih računalnikov
* Nadgradnje osebnih računalnikov
* Nadgradnje prenosnih računalnikov
* Odpravljanje programskih napak in virusov
* Čiščenje vseh tipov računalniških sistemov
* Optimizacija sistemov
* Reševanje podatkov iz okvarjenih naprav
* Izdelava varnostnih kopij vaših podatkov
* Montaža sistemov za vodno hlajenje
* Navijanje osebnih računalnikov
* Popravila in vzdrževanje strežnikov na terenu
* Popravila in vzdrževanje računalniške opreme na terenu
* Popravila in vzdrževanje programske opreme na terenu
* Popravila in vzdrževanje žičnih in brezžičnih omrežij na terenu
* Popravila in vzdrževanje tiskalnikov na terenu
* Popravila vseh elektronskih komponent
* Osebno svetovanje pri nas in na terenu
* Izgradnja telekomunikacijskih napeljav
* Priklopi in vzpostavitve naprav na terenu
* Optimizacija obstoječih sistemov
* Pogodbeno vzdrževanje

Podjetjem nudimo tudi pogodbeno vzdrževanje in servis računalniške oprme na terenu.

Vaše prednosti kot pogodbenega partnerja so:

* Nizek mesečni pavšal
* Tudi nad 50 % popusta na vse servisne storitve
* Hitra odzivnost
* Vse računalniške storitve na enem mestu
* Možnost menjave po sistemu staro-za-novo
* Možnost izposoje programske in strojne opreme
* Brezplačen odvoz izrabljene računalniške opreme
* Dežurna služba 24 / 7
* Prednostna obravnava napak

Servis posluje z obrtnim dovoljenjem: 127930/MŠ38-1-150/2012

Cenik servisnih storitev

AGT Trgovina d.o.o. se zavezuje: da bo na zahtevo, priloženo v garancijskem roku, brezplačno odpravil napake in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale pri normalni uporabi izdelka. Programske pomanjklivosti in instalacije ne spadajo v garancijo. (Za podatke na trdih diskih ne odgovarjamo.)

Pogoji za uveljavljanje garancije so:
* da izdelek ni mehansko poškodovan,
* da v izdelek ni posegla oseba, ki za to ni imela poblastila,
* da je kupec ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
* da garancijske nalepke in pečati niso odstranjeni.
* da ima izdelek priložene vse kar je potrebno za njegovo delovanje (kar je bilo priloženo ob nakupu)

Med garancijske okvare ne priznavamo:
* okvar povzročenih med transportom po naši izročitvi,
* okvar zaradi nepravilnih motaž ali vzdrževanja,
* mehanskih okvar in posegov,
* če je kupec malomarno ali nestrokovno ravnal z izdelkom,
* če je do okvare prišlo zaradi neprimernega potrošnega materiala,
* če so bili vgrajeni neoriginalni deli,
* ob nepravilni instalaciji BIOSa.

V kolikor pošiljate izdelek v servis, preko dostavne službe, je potrebno priložiti poleg Garancijski zahtevek.

Garancija se upošteva samo ob predložitvi računa ali dobavnice! Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov. Nadomestne dele bo podjetje zagotavljalo, po preteku garancijskega roka, po določilih Zakona o varstvu potrošnikov, najmanj pa 3 leta. Posredovanje storitev za opravljajo pooblaščeni servisni centri.

V primeru neupravičene reklamacije strošek le te krije stranka. Strošek se obračuna po veljavnem ceniku za servisne storitve.

Delovni čas servisa / reklamacijske službe:
Vsak delavnik: od 9.00 do 17.00
Sobote, nedelje in prazniki: Zaprto

Telefon: (08) 205 07 86
e-mail: servis@agt.si
MSN: servis@agt.si

POMEMBNO OPOZORILO!:
Stranka je dolžna prevzeti blago v 14 dneh od datuma obvestila, na kontaktne podatke, ki jih je pustila na servisnem nalogu. Po preteku tega obdobja zaračunavamo ležarnino v v znesku 2,00 EUR na dan od dneva obvestila. Stranka, ki v roku 3 (treh) mesecev po prvem obvestilu ne prevzame blaga prinešenega na servis, se odpoveduje zahtevi za izročitev blaga. Če stranka blaga ne prevzame, gre le to v uničenje.